Bulldogságunk története

20 év álmodozás után megszületett Pocok, aki az első bulldogunk és mint ilyen, mindörökké szívünk kellős közepében a helye. Egyelőre Pocokról szól ez a blog, később majd a többi bulldogról is, akik bulldogítják mindennapjainkat.

Most tényleg a sírás kerülget

2010.07.25. 11:46 | pinkbull | 3 komment

Az alábbi linken található bejegyzésnek újabb hozzászólásai születtek az elmúlt napokban, méghozzá érintett fél részéről. Más kérdés azok stílusa és tartalma, de mindenki vonja le maga a következtetéseit.

http://tltcbulldog.blog.hu/2010/02/15/bulldog_rescue_avagy_siras_kerulget#c10536673

Én itt csupán szeretném közzé tenni a Pálfiné Varga Krisztina, bronzkoszorús mestertenyésztőnek írt üzenetemet, a biztonság kedvéért.

Kedves Krisztina!

Csak, hogy ne kelljen túl sokáig várni, nagyon szívesen megosztom veled, hogy mi a megoldás nehéz és/vagy kilátástalan helyzetben: el kell adni a kutyákat olyan tenyésztőnek, avagy hobbi tartónak, aki tudja biztosítani számukra a megfelelő körülményeket. Élőlényhez méltóakat. Ugyanis, amit láttunk az idős szülőknél, az minden volt, csak méltó nem. Érdekes számomra, hogy volt érkezésed mindenkit kiosztani, átkozódni, vádaskodni, de egyetlen kérdést sem tettél fel az állítólagosan szeretett kutyáid hogyléte felől. Tudod, hárman közülük már nem élnek, hála a csodálatos életkörülményeiknek, amikben szenvedtek, gyötrődtek évekig.
Lehet, hogy volt hűtött-fűtött, klímás kennel, de egy disznóól sem nem kennel, sem nem klímás, nem beszélve a hasig érő ganajban való tartásról. Biztosan te sem erről álmodoztál annak idején, amikor elérted a mestertenyésztő címet.
Egy dologban biztos vagyok, az általad megszólított tenyésztők egyike sem hagyná egyetlen kutyáját sem ilyen sorsra jutni, inkább időben megválna tőlük, az ő érdekükben.
Azt sem hiszem el mellesleg, hogy 3 éve nem volt alom, ugyanis a tv-ben egészen más hangzott el a szüleid szájából. Vagy akkor most kinek is van igaza?
Azért írtam le mindezt és még tudnék írni rengeteget, de úgy érzem, hogy fölösleges, hogy ne Zsargal blogjában gyűljenek a méltatlan hozzászólások.
Én nem vagyok semmilyen koszorús mestertenyésztő (még), de nem is erre mérik az embert. Klímás kennelem sincs, de a 3 saját és 1 ideiglenesen befogadott, mentett kutyánk olyan körülmények közt él velünk együtt (hangsúly az együtt-ön), ami méltó bármelyik élőlényhez. Pedig a saját kutyáink közül jelenleg 2 utcáról kukázott keverék van és csak egy pedigrés, kiállítási bulldog (még). Mindenesetre egyiküket sem hagynám idős, beteg szüleim nyakára, akikről tudom, hogy képtelenek gondoskodni róluk.
Bízom benne, hogy sikerül egy kicsit magadba nézni és elismerni, hogy hibáztál, mert már eddig is több bulldog életébe került. Ne vádaskodjatok és átkozódjatok, szüleiddel együtt, hanem örüljetek annak, hogy a szebb napokat is látott bulldik ismét jó helyen, szerető családoknál élnek és boldogok végre. Megérdemlik.
A jövőre nézve pedig kívánok egy sokkal sikeresebb és szeretettel telibb életet, de leginkább kutyák nélkül, ha lehet. Az ő érdekükben.
Üdv,
Szabó Eszter

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbull.blog.hu/api/trackback/id/tr402174398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Black Magic Women Bronzkoszorús Mestertenyészet 2010.07.26. 22:11:22

Kedves Szabó Eszter

Ha nem csak a szenzációt figyelted volna akkor kiderült volna számodra, hogy az egész történet úgy kezdődött, hogy kértem a szüleimet vegyék fel a kapcsolatot egy kedvesnek vélt sporttárssal és próbálják jelképes összegért a kutyáimat szerető gazdikhoz juttatni( mert azt úgye tudod, hogy 50 ezer forint nem egy felnőtt kiállitási Bulldog ára) Ekkkor indult el a lavina a kedves Noésok próbavásárlásával. Tehát a szándékom az lett volna amit te leirtál. Nem rád tartozik, de egy súllyos beteg rokonomat kellett kimennem ápolni. Az édesapám mellhártya gyulladása ami 2 hónapig tartott sajnos nem engedte a normális ellátásukat, csak az etetésüket tudta betegen megoldani. A kutyáimról mindent tudok, mert nézem a honlapjukat a Noésoknak. Azt a rágalmazásodat, megint nem értem hogyan irhatsz ilyet, hogy évekig gyötrődtek....megin csak a jóindulat és a tudatlanság. Több tanút tudok hozni aki még egy éve levetette a cipőjét mikor a kennelembe belépett, mert tisztább volt mint egyesek lakása. Sajnos ez a téli időszak beszakitotta a kennel tetejét és beázott. Hazugság volt a kutyák kora is, mert az általatok 8 évesnek minősitett kutya az 13 éves volt ami egy Bulldognál igen szép kor, mivel a szakirodalom átlag 6-8 évet ir...akkor nagyon rossz sorsa lehetett.Ebben igazad van, hogy nem erről álmodoztam, hogy valaha is ilyen körülmények lesznek, de sajnos az életem tragikusan megváltozott. Nem volt almom 3 éve, nyugodtan utána lehet nézni, ezt garantálom. Az embert nem a Mestertenyésztői cimére mérik, de a tenyésztői munkájának komoly elismerése, mellesleg ezek nem vett kutyák volta hanem mind az én saját tenyésztésű kiváló minéségű kiállitási kutyáim voltak. Ha ezt elérted akkor jelezd bátran. Amikor a rákos beteg nagynénémet kimentem ápolni akkor még el tudták látni rendesen a szüleim a kutyákat, tehát nincs ebben semmi kivetni való, az hogy jött az édesapám betegsége az egy váratlan dolog volt. Tehát amig nem jött a betegség addig rendesen el voltak látva. Nem nézek magamba, mert azzal amivel szembesültem azzal én sem értek egyet, de tiszta a lelkiismeretem mert amig nem állt be ez a magánéleti probléma addig tudom hogy szép és jó életük volt. Akik sajnos már az örök vadászmezőkön vannak mind 12-13 éves kutyák voltak talán ez nem az én hibám hogy megöregedtek, sőt igen szép kor éltek meg...ezeket mind bizonyitani tudom a törzskönyveikkel. Az átkozódást nem én kezdtem, hanem ti, úgy hogy semmit nem tudtok, csak azt amit jogtalanul, galádul valós igazság tartalom nélkül adásba került. Kutyáim most is vannak és lesznek is, bármennyire is dolgoztak rajta, hogy ne legyenek, de a Noésok sem istenek és a hatóság mindent renben talált. Sajnálom, hogy a kutyák nem tudnak beszélni mert a megelöző éveket amik szépek voltak csak ők tudnák igazolni és a kutyások akik éveken keresztül látták és " csak ennyit mondtak jó volna nállad kutyának lenni" Bár nagyon hiányoznak, de tényleg örülők , hogy jó helyen vannak.

ui. azzal viszont senki nem törödik, hogy a 9 éves kislányom lelkét tönkretették egy szenzáció miatt aminek igen kevés valóság tartalma volt, mert azóta is kutya gyilkosnak hivják, de ő " csak" egy emberke nem érdekes....

zsuzska82 2010.08.16. 15:17:58

Nem igazán tudok én sem szó nélkül elmenni Krisztina "mentegetőzése" mellett! Tudod, nem vagyok én tenyésztő, de azt tudom, hogy ha valaki szereti a kutyáját, 1 napig sem képes ilyen körülmények között tartani! Nincs az az élethelyzet! Ha nem TUDOK gondoskodni róluk, mert kártyavárként összeomlik MINDEN és nem tudok már mást kitalálni, akkor azért vannak a bulldogos fórumok, a bulldogmentők, hogy jó helyre kerüljenek a kutyáim és speciel nem érdekel, hogy megkapom-e értük az árat vagy sem... Azok a kennelek legfeljebb évekkel ezelőtt lehettek tisztábbak, mert hogy ott hosszú idő óta nem takarított senki, az is biztos. Nem érdekes, hogy ha netán évekig tiszta is volt és rendben volt minden, az nem mentség arra, hogy ha utána ilyen mocsokban képes valaki tartani!!! (ez kb. olyan volt, hogy 10 évig nem vertem a gyerekemet, hozok rá tanukat! Jó utána vertem minden nap 2 évig, na, de 10 évig nem!!! Jó anya vagyok... na persze, röhej...) Egyáltalán nem értem, hogy azok után, ami ott volt, hogy gondolod, hogy mentegetőzhetsz?? Még hogy felfújták a Noésok... Ember!! Hol élsz?? Van fogalmad arról, hogy milyen lehet így élni!?! Én szívesen kipróbálnám rajtad.
Nem érdekes a kiváló minőség, a törzskönyv, semmi sem érdekes, csak az,hogy ezeknek a kutyáknak EZ AZ EGY ÉLETE VAN ÉS EZT TE TETTED TÖNKRE. Ez nem rólad szól és a te életed problémáiról! Senkit sem érdekel, hogy milyen magánéleti gondjaid vannak, ez nem mentség arra, hogy így hagyd a kutyáidat. Teljesen hihetetlen, hogy magadat mentegeted. Nem gondoltam volna soha, azt hittem, hogy az ilyen fülét-farkát behúzva elbujdosik, de nem... Neked nem való kutya, nem hogy mestertenyésztői, vagy milyen rang... Komolyan nem nézel a tükörbe? Még most sem látod, hogy mi történt velük? Ajánlom, hogy nézd végig újra meg újra a készült videókat és képeket, és ha az után mentegetőzni tudsz, akkor nem hogy kutya nem való neked, meg mestertenyésztői cím, de még az "ember" megnevezést is elvenném tőled.
Ocskai Zsuzsanna (nem vagyok tenyésztő, én "csak" két angol bulldog gazdája vagyok)

pinkbull · http://pinkbull.blog.hu 2010.08.16. 15:25:57

Kedves Zsuzska,
a fenti levélváltás tovább is van, de rendkívül hosszú lenne mindet publikálni itt, ráadásul értelme sem lenne. Ugyanis semmivel sem sikerült meggyőznöm Krisztinát arról, hogy felelős azokért a bulldogokért, akiket hagyott évekig ilyen körülmények között vegetálni. :(
Természetesen megértelek, hogy kinyílt a bicska a zsebedben, igen sokan vagyunk még így vele, de jó ha tudod, nem ér célt a hozzászólásod, sajnos. Hacsak arra nem jó, hogy kívülállókat elgondolkodtasson, hogy ne vesszen mindig a feledés homályába minden eset, amikor állatoknak méltatlanul szenvedniük kell az emberek "jóvoltából".
Sok boldogságot kívánok a bulldikhoz! :)
Címkék: rtl klub zsargal gyál tltc bulldog rescue bulldogmentés szaporítótelep
süti beállítások módosítása