Bulldogságunk története

20 év álmodozás után megszületett Pocok, aki az első bulldogunk és mint ilyen, mindörökké szívünk kellős közepében a helye. Egyelőre Pocokról szól ez a blog, később majd a többi bulldogról is, akik bulldogítják mindennapjainkat.

Platinum-Bull Gida Electra, alias Gigi

2010.09.03. 17:51 | pinkbull | Szólj hozzá!

Általában az van a makacs fertőzésekkel, hogy egyre nagyobb területet vesznek birtokba, kiírthatatlanul. Éppen így igaz ez a lelki, érzelmi infekciókra, vagyis - mint az már csak a blog címéből is sejthető - a bulldogsággal való fertőzöttségre. :) Magyarán szólva: egy sosem elég.

Már hónapok óta azon voltam, hogyan lehetne még egy bulldogunk, de egyrészt nem igazán találtam olyanokat, akikbe beleszerettem volna (vagy ha igen, akkor ők nem eladók), másrészt életem párját sem volt annyira egyszerű rábeszélni a sokasodásra.

Aztán egyszer csak abban a helyzetben találtam magam, amikor már bulldogokkal keltem és feküdtem gondolatban is, nem csak fizikailag, hogy egyszerre két felnőtt bulldog hölgy közül is választhattunk. Természetesen én mindkettőt elfogadtam volna, de szerencsére van itthon fék, aki a realitások talaján mozog és nem engedi, hogy túlságosan elszaladjon velem a ló. Így aztán rövid gondolkodási idő után (lehet, hogy hosszas töprengést kellene írnom, de valóban elég rövid idő alatt sikerült) Gigi mellett döntöttünk.

Csodálatosan kedves, bájos arckifejezése, szépséges színe, beszélő tekintete és szép formái azonnal a szívem közepébe csenték őt, közvetlenül Pocok mellé.

Az már csak hab a tortán, hogy mindemellett egy igazi földre szállt angyal, akivel semmi, de semmi probléma nincsen. Ez bármilyen más fajtájú kutya esetében is csodának minősülne, hát még, hogy bulldogról van szó. =)

Íme Ő, legújabb szerelmünk, Gigike!

 

A lányok összeszoktatása folyamatban van, főként Bubu miatt, mert ő egy kicsit mogorvább. Nyilván félti a pozícióját, pedig a szeretet csudálatos dolog, soha nem fogy el és végtelenfelé lehet osztani, mégsem jut belőle kevesebb. Persze ezt neki egy kicsit nehéz elmagyarázni, inkább az segít, ha érzi és megéli. Legalábbis úgy veszem észre, hogy segít.

A napok többnyire pihenéssel, napozással, szundizással telnek, ami őket illeti, csak Pocok próbálna időnként hemzsegni, dacolva a fájós lábával. Én azonban szigorú vagyok és csak minimális mozgást engedélyezek még a héten. :)

 

Így napoztak ma az én drágaságaim, habár a nap nem mindig sütött. =)

Hamarosan jövök további képekkel és infókkal Gigiről, meg persze Pocokról és Bubukáról is.

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbull.blog.hu/api/trackback/id/tr622269458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: gigi pocok új kutya bulldog bubu napozás angol bulldog
süti beállítások módosítása