Bulldogságunk története

20 év álmodozás után megszületett Pocok, aki az első bulldogunk és mint ilyen, mindörökké szívünk kellős közepében a helye. Egyelőre Pocokról szól ez a blog, később majd a többi bulldogról is, akik bulldogítják mindennapjainkat.

Hogy miii? Kiállíííítáááás?!

2010.01.21. 08:28 | pinkbull | Szólj hozzá!

Ígéretemhez híven következzék a kedvesem új hobbija. :) Persze a poént már lelőttem a címben és meg kell mondjam, pontosan nem is emlékszem már, hogyan is zajlott az egész, csak abban vagyok biztos, hogy az ő ötlete volt.

Kezdetnek ellátogattunk a tavaly november végi CACIB-ra és Derbyre is, mint néző. Utóbbira már Pocokkal együtt, aki szemmel láthatólag igen élvezte az eseményeket. Órákig álltunk a bulldog ring mellett és ő értő szemekkel figyelte, mi történik. Mindemellett élvezkedett a simogatások és fényképezések, videózások özönében. El is gondolkodtunk rajta, vajon mennyi fotón/videón díszeleg őhölgysége világszerte azóta? Nos, ez sosem fog kiderülni, de sebaj. :)

Azon a hétvégén engem is megcsapott a kiállítás szele persze, mert annyira jól éreztem ott magam, mint még talán sohasem.

Ráadásul újabb rajongás kezdett kialakulni bennem, ezúttal egy ember iránt, de akkor még nem sejtettem, hogy ez is súlyos méreteket fog ölteni. Aki ismer, tudja is, hogy kiről "beszélek", a többiek előtt - egyelőre - maradjon titok. Mindenesetre ő volt az egyetlen ember, aki éppen úgy puszilgatta a bulldogjait, ahogy én is szoktam Pockot, és ez nagyon mélyen megragadott.

A törzskönyvezés is picit macerásabb volt a mi esetünkben, mint általában lenni szokott, de kisebb akadályokat mindig sikerrel veszünk. Már csak abban kell bíznunk, hogy a nagyokat is. :)

Őszintén megvallva, a párom nélkül soha nem lett volna bulldogom, de legalábbis még jó néhány évig biztosan nem. Az ő hozzáállása, támogatása, odaadása, szeretete többet jelent, mint bármi, nem csak a bulldogozás terén, hanem összességében is. Nagyon, nagyon szerencsés vagyok, amiért egy ilyen ember áll mellettem jóban, rosszban, de remélem inkább jóban.

Tehát nem is volt kérdés, hogy teljesüljön az óhaja és 2010-ben immár Pocok, alias Big Sixty Brill is ringbe szálljon a sokkalta nagyobb nevekkel. A többi majd tavasszal kiderül, addig is borzasztóan izgulunk és gyakorlunk, gyakorlunk, ami egy makacs, önfejű, hisztikés bulldog lánnyal nem is olyan egyszerű, elhihetitek. Ha van kedve megcsinálja, amit kérek, de ha nincs, akkor nem. Többnyire persze nincs kedve, de én nem adom fel, mert imádom őt, ő pedig imádja a kockasajtot. =)

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbull.blog.hu/api/trackback/id/tr781689400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: kiállítás pocok derby bulldog törzskönyv cacib big sixty brill ringdresszúra
süti beállítások módosítása